neděle 30. listopadu 2014

Liebster Award Tag


Ahoj vítám vás u dalšího článku! Dnes to bude TAG. Na tento tag jsem byla tagovaná slovenskou blogerkou Anet z blogu Reading books with love. Odkaz na její tag zde.

Pravidla : Musíte o sobě napsat 11 náhodných faktů
               Musíte odpovědět na 11 otázek, které vám dala blogerka, která vás tagovala
               Musíte zatagovat dalších 11 blogerek (musí mít pod 200 folowers)
               Musíte napsat 11 otázek pro ty, které jste tagovali.


FAKTY O MĚ
1. Jmenuji se Kristýna
2. Chodím do 8.třídy
3. Jsem strašně stydlivá
4. Jsem líná
5. Kromě blogu točím i na youtube
6. Jsem directionerka
7. Mám kluka
8. Blog i youtube mě hrozně baví
9. Jsem jedináček
10. Mám nevlastního taťku
11. Miluji bílou čokoládu.

OTÁZKY NA KTERÉ BUDU ODPOVÍDAT:
(přeložila jsem si je do češtiny, snad to nevadí)

1.Jak si se dostala k blogování, co tě na tom nejvíc baví?
Viděla jsem to u jedné blogerky a říkala jsem si že bych to mohla taky zkusit. Nejvíc mně baví psát články a sledovat jak přibývají zobrazení blogu :3 <3

2. Přemýšlela si někdy nad tím kam by si to mohla dotáhnout a kam by si to chtěla dotáhnout?

Ano přemýšlela. Chtěla bych mít sledovaný a komentovaný blog/youtube. O počtu zobrazení nebo folowers jsem zatím nepřemýšlela.

3. Vyjmenuj 3 oblíbené jídla, knihy, písničky a filmy.
Jídla nevím... všeobecně maso.
Moc nečtu, momentálně žádné oblíbené knihy nemám.
Písničky se u mně pořád mění a je jich hodně.
Filmy : LOL, Hvězdy nám nepřály, Ledové království.

4. Když ti řeknu "modrá barva" co se ti vybaví? 
Nebe, moře,...

5. Co máš na blogové sféře nejradši?

Poznáte nové lidi kteří mají stejné zájmy jako vy... Máte kolem sebe komunitu lidí, kteří vás sledují, čtou vaše články, komentují je atd.

6. Jakou knihu máš nejradši?

Moc nečtu ale hodně se mi líbila kniha Myši od Gordon Reece.

7. Sleduješ radši televizi nebo něco na ntb/pc?

Notebook ;)

8. Vyjmenuj tvé vzory 1 blogera, 1 spisovatele/spisovatelku, 1 zpěváka/zpěvačku/skupinu.
Blogerek mám ráda hodně ale asi nejvíc getthelouk a Kristýnu z Little-boring-me. :)
Jak už jsem psala, tak moc nečtu, takže žádnou spisovatelku ani spisovatele za vzor nemám.
Není to úplně můj vzor ale mám hodně ráda One direction a 5SOS :)

9. Čaj nebo káva ?

Čaj ;)

10. Kniha nebo e-kniha? 


Kniha

11. Na čem ti v životě nejvíc záleží, kromě rodiny a přátel?
Tak asi na mém klukovi.
A taky docela na známkách, abych se dostala na dobrou školu a měla dobrou práci :)



OTÁZKY PRO TAGOVANÉ BLOGERKY


1.Jak dlouho už bloguješ?
2. Co tě na blogování nejvíc baví?
3. Sleduješ i youtubery/ youtuberky? Pokud ano tak jaké?
4. Jaké jsou tvoje oblíbené blogerky?
5. Jaké jsou tvé záliby (kromě blogování)?
6. Jaké je tvé oblíbené roční období a proč?
7. Blogy s jakým zaměřením sleduješ? (např. beauty, lifestyle,..)
8. Co tě na blogování nebaví/nemáš ráda?
9. Jaký stát by si chtěla v budoucnu navštívit?
10. Kdyby si měla 50 000 Kč za co bys je utratila?
11. Jaký je tvůj blogerský sen?


TAGUJI:

Kristýnu z my-little-boring-me
Kristínu z KRISTINA'S BUBBLE
Aďku z Aďulik Sun
Viki z Mosia girl
Sabinu z Sabi´s world
Kami z Zašitá v knihách
Kláru z Cleeer Maple
Kate z Katin zapeklitý život

Není jich 11 ale víc se nenašlo ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat