sobota 31. ledna 2015

1000 zobrazení na blogu ?! ♥

Zdroj obrázku: moje výroba
Ahoj. Přesáhly jsme 1000 zhlédnutí na blogu... Teď už 1056 ♥ Tímto článkem jsem vám chtěla moc poděkovat. Vím že teď jsem měsíc neblogovala, ale bylo to z důvodu konce 1. pololetí. A taky nechci aby se blogování stalo mou povinností. Je to můj koníček a dělám ho protože mně to baví a ne protože musím nutně přidat nějaký článek abych měla moc čitatelů a dostávala spolupráce.

Ale chtěla bych v tom mít nějaký systém a snažit se napsat alespoň 1 článek týdně. Aby jste měli co číst:)... No, ale teď zpátky k tématu.

Pro někoho se to může zdát málo, pro někoho víc. Pro mně to znamená hodně. Motivuje mně to psát dál a dál.

Tímto to asi ukončím, jdu pro vás připravovat další článek.

I LOVE MY READERS.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat