neděle 15. března 2015

Inspirace: Jarní outfity

Po delší době konečně nový článek. Jaro už je za dveřmi a proto jsem si pro vás připravila inspirační článek, který se bude týkat outfitů :) Dnes to bude spíše jen o obrázcích, takže si toho moc nepočtete (a už bych měla přestat, nebo předchozí věta nebude pravdivá). První tři outfity jsem tvořila já v polyvore a ostatní jsem našla na googlu. Přeji pěkné pokoukání :)













Asi jste si všimly,že v outfitech hodně objevovala mint green a lososová a to z jednoho prostého důvodu...mám prostě tyhle barvy ráda, obzvláště na jaro a léto. Doufám, že vám to nevadilo.

Snad se vám outfity líbily a inspirovali vás.

Do komentářů můžete napsat, který se vám nejvíc líbil :)

WITH LOVE KRISTEN


1 komentář:

  1. Ten první a poslední outfit ♡♥ Jsou fakt skvělý!! Jinak mint green a lososová jsou skvělý barvičky!!

    OdpovědětVymazat