neděle 31. května 2015

Trendy, které nepochopím...

Ahoj, dnes jsem si pro Vás připravila článek se třemi trendy, které nepochopím a na sebe bych si je nevzala. Ještě jsem chtěla upozornit, že každý má jiný styl a líbí se mu něco jiného, tak mě za to neodsuzujte.

Zdroj obrázků: Google obrázky

1. Plavky s vysokým pasem
Tento trend jsem zaznamenala teprve nedávno.Vypadají sice hezky, ale kdo by chtěl mít opálenou jen polovinu břicha?








2. Boty na vysoké platformě 
Tak tohle se mi absolutně nelíbí... Pro malou slečnu/ženu možná fajn, udělá je to maličko vyšší.
Tohle bych si na sebe nikdy nevzala...






3. Boty/kozačky s vykrojenou špičkou
Já osobně mám nejradši uzavřené boty, když už, tak žabky crocsy...
Nenávidím písek v botách, a nedokážu si představit jak bych ho vyklepávala z těchto bot/kozaček.
K tomu asi jediné... nechodit v nich na pláž nebo mimo chodník, či asfaltovou cestu.





A co vy? Najde se tu někdo, komu se tyhle věci také nelíbí? Jaké trendy nechápete vy?

12 komentářů:

  1. Ahoj, tak to se shodujeme na všech třech. To bych na sebe nevzala opravdu nikdy!!

    OdpovědětVymazat
  2. Také se shoduju ve všech 3 případech :) Vysoký pas mám ráda jedině u šortek a džín

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se taky líbí šortky a džíny s vysokým pasem, bohužel se mi nelíbí na mně :D :)

      Vymazat
  3. Bohužel se neshodnu ani v jednom, všechny tři trendy se mi líbí :).
    tpatc.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Vysoké plavky jsou hlavně součást retro-módy, která se mi obecně líbí, a boty na platformě miluji :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář.Jak se říká 100 lidí 100 chutí :)

      Vymazat
  5. Tak ty plavky budou nosit až se opálí ne? :D Ty plavky jsou na někom krásné, ale ty
    boty jsou děs.
    JIJINKA

    OdpovědětVymazat
  6. Souhlasím s tebou ve všech třech. Jen k tomu poslednímu, líbí se mi lodičky s vykrojenou špičkou, ale kozačky? To je hrozné...
    http://thepearlsofmylife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to se shodujeme ve všech, ty první plavky jsou maximálně tak na parádu, protože jsou jenom hezký (a to ještě jenom ten vršek :D) ale všechny věci, které jsi tu zmínila jsou naprosto k ničemu... ty boty na vysoké platformě mi připadaj extrahnusný, je to nepřirozený, divný, neni to elegantní ani sportovní, prostě ble :D...
    Ježkovy voči | Dede

    OdpovědětVymazat
  8. Tyhle tři trendy se mi taky nelíbí, ale u bot se to dá ještě snést.. Ale ty plavky vážně nechápu =D Jak kvůli tomu opálení, tak kvůli vzhledu.. =D

    One little girl told

    OdpovědětVymazat